fredag 13 juni 2014

Flick-kort.

 
Makens guddotter har fyllt två år och det här kortet gjorde jag till henne.
 Jag brukar inte använda band så ofta, mest för att jag tycker att det är svårt att placera, men här tycker jag att jag lyckades helt okej. (Ledsen för det dåliga och oskarpa fotot).
 
Material använt:
Mönstrat papper - LilyBee Design, band från YouDo, hörnstans från QK, halvpärlor.
Stämpeln "Deanna" kommer från MoManning och är färglagd med ProMarkers. Ballongen är lackad med Matte Accents. Vit penna.
 
ProMarkers använda/used:
Hud/Skin - Almond, Pale Pink, Coral.
Hår/Hair - Ivory, Blush, Pastel Beige.
Klänning/Dress - Buttercup, Tulip Yellow, Gold.
Ballong/Balloon - Tea Green, Grey Green, Ice Grey 4.
Skor/Shoes - Red, Burgundy.
Övrigt/Other - Blender.
 
 
I made this card for my hubbys goddoughter when she turned two. I don't use ribbons that much, I think it's hard to place them, but I think I managed quite well this time. (Sorry about the bad and blurry photo).
 
Material used:
Patterned paper from LilyBee Design, ribbon from YouDo, corner punch from QK, bling. The image is from MoManning and is called "Deanna". It is coloured with ProMarkers (see list of ProMarkers used above). The ballon is covered with Rangers Matte Accent.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar