tisdag 10 september 2013

Skoj, skoj och ännu mera skoj.

De senaste nio dagarna har jag haft anledning att fira inte bara en, inte två utan hela tre gånger.

  1. Förra fredagen firade jag och min man vår 10-åriga bröllopsdag med blommor, presenter och en riktigt god middag på tu man hand.
  2. Ett par dagar senare får jag fira igen, den här gången fick jag beskedet att jag fått en plats i Helihaks designteam. Jag kommer att blogga i Helihaks blogg tisdagar jämn vecka med start den 17:e september (nästa vecka). Kika gärna förbi! (Klicka på loggorna i sidebaren).
  3. Efter ytterligare ett par dagar, närmare bestämt i förrgår, så fyllde jag år och blev återigen firad med presenter, god mat och familjen på besök. Jag fick allt jag önskat och mer därtill!
Lev väl, fridens liljor!

1 kommentar:

  1. Så härligt - nästan som ett "kinderägg"!!
    Grattis till dig av alla anledningar!!

    SvaraRadera