söndag 7 april 2013

Påskharen kom tidigt i år.


I år kom påsken tidigare än väntat. Både rent tidsmässigt på året (då den brukar ligga i början av april istället för i slutet av mars) men även för "dagvilla jag" som ibland har skrämmande dålig koll. (Jag har för mycket annat uppe i huvudknoppen, helt enkelt). Jag hade tänkt mig två veckors pysslande av påskkort i lugn och ro men helt plötsligt fann jag mig att panikpyssla bara ett par dagar innan.

Det här enkla kortet gjorde jag till min ena systerdotter. Påskharen är en digi och färglagd med ProMarkers. Jag älskar rörliga ögon men får inte så ofta användning för dem, men här passade de perfekt. Eller hur?!

Tyvärr ser man inte att alla swirls är glansiga och att hjärtana är glittriga. Dessutom är det härligt rosa och rött men det rosa ser bara blaskigt ut...

Hörndie från QK, textstämpel från Inkido, bården är "Just The Edge" som jag stansat ut hjärtan ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar