tisdag 9 april 2013

Kvasthilda.



Mitt andra (och sista!) påskkort som jag hann med i år. Det fick, precis som det första påskkortet, bli ganska enkelt men iofs så kanske det passade det här kortet bäst med tanke på alla färger och mönster. :)

Stämpeln är en digi och kommer från Saturated Canary. Jag kan inte hitta den i shoppen nu men har för mig att den hette Ragdoll Witch. Som vanligt har jag färglagt den med ProMarkers.

ProMarkers jag använt:
Hud - Almond, Pale Pink, Dusky Pink, Dusky Rose, Coral.
Hatt, klänning, skor - Pink Carnation, Cerise, Carmine, Antique Pink.
Handska, strumpor, rosett etc. - Oatmeal, Peach, Tan, Orange, Burnt Orange.
Kvast - Grey Green, Pastel Green, Turquoise, Petrol Blue.
Hår - Tan, Cinnamon, Pink Carnation, Cerise, Carmine, Antique Pink.

Övrigt - Blender, vit penna, stickles "Fruit Punsch" (på klänning och på ögonlocken), mönstrat papper och bård från Sassafras Lass.

Ledsen för det dåligt tagna fotot, jag skulle behöva gå på kurs eller nåt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar