fredag 24 augusti 2012

Snabbkort.



Ett kort gjort när jag varken hade tid eller inspiration till att göra något. Som tur var hade jag redan färglagt motivet så resten av kortet gick ganska snabbt att göra (vilket också syns tyvärr). Men det får duga, jag måste nog acceptera att alla kort inte kan vara gjorda med samma energi, tid eller hjärta. Vissa kort måste helt enkelt vara enklare än andra. (Fast jag tror att det är mest jag som skapare som tänker på det och inte adressaten. Förhoppningsvis.)

 
ProMarkers:
Hud - Almond, Pale Pink, Sunkissed Pink, Tan.
Byxa, skor och örhänge - Red, Ruby, Crimson, Burgundy.
Blus - Ivory, Satin, Buttercup.
Moppe - Lime Zest, Lime Green, Pear Green, Forest Green, Holly.
Hår - Satin, Shale, Umber.
Väska - Tan, Cinnamon, Burnt Sienna.
Katt - Soft Peach, Caramel, Cinnamon, Cocoa, Umber.
"Metall" - Ice Grey 1+3+5.
Mark - Warm Grey 1+2.
Övrigt - Blender, vit penna och distressdyna Tumbled Glass.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar