onsdag 18 juli 2012

Manga-kort.



Min ena systerdotter fyllde 15 år härom dagen och då fick hon detta kort.

Stämplarna är från DeviantART - Sureya´s "open coloring book" där det finns ett helt gäng coola mangafigurer. Jag valde en tjej som liknar min systerdotter och en kille som passar till, gjorde några vimplar och använde en massa färgglada papper.

ProMarkers använda:
Hud - Almond, Pale Pink, Sunkissed Pink, Tan, Cinnamon.
Hennes kläder - Pale Pink, Sunkissed Pink, Coral, Dusky Rose, Antique Pink. Tea Green, Grey Green, Petrol Blue. Satin, Tan, Sandstone, Cinnamon.
Hennes hår - Ivory, Vanilla, Satin, Tan.
Hans kläder - Meadow Green, Lime Green, Pear Green, Forest Green. Satin, Tan. Pastel Blue, Denim Blue, Midnight Blue. Cool grey 1+2.
Hans hår - Ivory, Satin, Tan.

Blender och vit penna.

5 kommentarer:

  1. Jättefint kort och otrolig färgläggning som vanligt!

    SvaraRadera
  2. Snyggt Dollan! Och wow vilken färgläggning! :D

    SvaraRadera
  3. Tusen tack, jag blir SÅ glad av era kommentarer. Tack igen!
    Kram / Dollan :)

    SvaraRadera
  4. Åhh vad jag tycker om din färgläggning. Det är toppen att du skriver vilka färger du använder för det är till stor hjälp för en som tränar och tränar.

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  5. Wow....vilken hejare du är på att färglägga...sååå supersnyggt :)

    Kan inte tacka dig nog för att du skriver ut vilka färger du använder :D
    För en nybörjare som jag är din sida en ren guldgruva.

    Ha det bäst...
    MVH Berith

    SvaraRadera