torsdag 26 januari 2012

Vill ha! Vill ha! Vill ha!

Woohoo! Letraset har släppt sex nya ProMarkers i superfina pastelliga färger; Spring - Limited Edition Seasonal Colours. ♥

Frågan är absolut inte om jag ska ha dem utan när . Jag kan knappt bärga mig att få lägga vantarna på dem, hoppas att det inte dröjer allt för länge.:)

Obs! Dessa pennor kommer att släppas i början av februari och säljas under våren bara, sedan utgår de ur sortimentet för att aldrig mer komma tillbaka. Därefter tar en ny Limited Edition vid, nämligen Summer och sex nya färger. (Enligt Letrasets blogg).

5 kommentarer:

  1. Har också fantiserat lite om dom där, men ännu mer om var jag ska ha dom. Antar att det problemet är liiiite större för dig :) Men finns det hjärterum.....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha :)
    Tror du de är svåra att få tag i?

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Oooh jag såg de där någonstans på webben...
    Vill också ha :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  4. Hitta dem här: http://www.joannasheen.com/craft-supplies/promarkers/promarker-sets/promarker-limited-edition-6-set-spring-2012/

    SvaraRadera