fredag 2 december 2011

Pastelligt kort.


Ett födelsedagskort till Lisa som fyller år idag! :)

Jag har fått förfrågan om jag, åtminstone då och då, kan skriva upp vilka ProMarkers jag har använt på mina motiv. Jag ska verkligen försöka att göra det hädanefter men det innebär att jag måste komma ihåg att anteckna vilka färger jag använder mig av under tiden som jag målar. Och det är inte det lättaste för en virrhjärna som jag... men som sagt, jag ska göra ett mycket seriöst försök iallafall. :)



Hud: Almond, Pale Pink, Sunkissed Pink, Tan, Cinnamon.
Hår: Ivory, Vanilla, Sandstone, Tan.
Klänning: Dusky Pink, Sunkissed Pink, Coral, Cinnamon.
Underkjol: Ivory, Satin.
Strumpor: Dusky Pink, Sunkissed Pink,Coral, Cinnamon.
Bälte/Skor: Cinnamon, Shale, Umber.
Mun: Sunkissed Pink, Rose Pink.
Ögon: Cool Aqua, Tea Green, Grey Green, Denim Blue.
Skugga under fötterna: Satin, Tan.
Övrigt: Blender, vit täckande penna, svart fineliner.

Några frågor på det?! :)

1 kommentar: