fredag 16 december 2011

Jodå...

... jag lever! Men bloggen har varit ganska död den senaste tiden av olika anledningar.
Först har det varit sjukstuga här hemma (någon sorts influensa)och det har tagit ett tag att repa sig. Sen har jag försökt att ha tomteverkstad med julkortstillverkning men det har gått sådär måste jag erkänna. Jag har inte haft vare sig lust eller ork till det och idag är det dessutom sista dagen för att skicka dem också. Men! Jag tänkte sitta och pyssla i helgen och skicka några kort med vanliga frimärken på måndag, då borde de komma fram i tid iallafall.

Förra året var nästan likadan vill jag minnas, jag blev sjuk i samband med julkortstillverkningen och blev sedan helt blockerad av stressen jag kände. Därför sa jag till mig själv att börja med julkorten i tid i år, kanske redan i augusti, september. Men när jag väl var inne i september så tänkte jag "näää, jag behöver inte börja med julkorten än, det är ju god tid till det". Att man aldrig lär sig!!! *suck*

Note to self:
Börja med julkorten s e n a s t i semptember nästa år! Lyssna inte på mig själv när jag säger att jag hinner, för det gör jag inte! Berätta för någon om detta så att denne kan påminna mig om detta nästa år!

Har alla uppfattat den sista meningen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar