lördag 12 november 2011

House Mouse till far!


Jag har gjort ett mycket enkelt kort till min pappa på fars dag. Enkelt i den bemärkelsen att jag inte använt en massa dekorationer, jag har istället lagt krutet på själva motivet (och färgläggningen) som ju är i fokus.

Motivet är fastsatt med distanskuddar för att få djup och på jordgubbsbladen glittrar det av stickles. Tyvärr syns det knappt på fotot att himlen är ljusblå med fluffiga vita moln.

Stämpel: House-Mouse - Berried. Mönstrat papper från Basic Grey. Hörn: QK RS-0136. Färglagt med ProMarkers.

4 kommentarer:

  1. Det är fint med kort utan dekorationer och många gånger så kan det se mer arbetat ut än ett med massa dekorationer.

    Ha det gott, kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Som alltid :o))

    Kram Henrietta

    SvaraRadera
  3. Jättefint utan en massa dekorationer. Och färgläggningen är underbar :)

    SvaraRadera
  4. Din färgläggning... Is to die for! ♥
    Å så jag som älskar Husmusen också!

    Det är så snyggt! Bara så du vet liksom... ;-)

    SvaraRadera