onsdag 12 oktober 2011

Konserter!

Jag har blivit utmanad av Fredrik att lista alla konserter jag varit på. Jag antar att utmaningen i mitt fall blir att komma ihåg alla band och artister jag sett, som "tant deluxe" så har det ju blivit några genom åren. :)

Vissa har jag sett flera gånger men jag nämner dem bara en gång.
Utan någon som helst ordning:

U2
Rolling Stones
Pretenders
Bob Dylan
Jackson Browne
Tom Petty
Iggy Pop
Nomads
Love & Rockets
Cult
Church
Mission
Motörhead
Girlschool
Crusadoz
Roger Mcguinn
Quireboys
Loop
Dan Reed Network
Crazyhead
All About Eve
Sisters of Mercy
Big Audio Dynamite
Wilmer X
Black Crowes
Public Image Ltd.
Thore Skogman
Lädernunnan
Aston Reymers Rivaler
Leningrad Cowboys
Whitesnake
Creeps
Poison
Neil Young
Seal
Housemartins
Lenny Kravitz
Ramones
PJ Harvey
Stereo MC
Utah Saints
Lone Justice
Alice Cooper
Britny Fox
Meatloaf
Great White
Marit Bergman
Electric Boys
Howard Jones
Alarm
Gun
GES - Glennmark, Eriksson & Strömstedt (jag och Fredrik plankade in på denna men det är en lååång historia).
+ mängder av lokala band och artister.


Nä, nu sviker mitt minne, jag får fylla på vart efter jag kommer på! :)
Skickar utmaningen vidare till vem som än vill göra den! :)

3 kommentarer:

  1. Herre jösses!! Vilken imponerande lista! Jag tror jag varit på Orup och Just D :o)) Kanske något mera :o))

    Kramar Henrietta

    SvaraRadera
  2. Det var en ansenlig lista, det där. :)
    Eftersom både Great White, Britny Fox och Alice Cooper står med, antar jag att vi var på samma konsert. :)

    SvaraRadera
  3. Det där har jag och pic pratat om att göra. Sedan har vi insett att vi inte minns allt. Tok!

    Kanske jag ids ta tag i det nu när du faktiskt gjort en. Å ja, jag känner igen flera på din lista. Kanske har vi till och med varit på samma någon gång... :)

    SvaraRadera