måndag 5 september 2011

Nya spetsar!


I dag fick jag hem 30 st nya spetsar (ultra-fine nib) till mina ProMarkers! ♥

Har man dryga 140 PM´s så måste man ju välja vilka färger som ska få den nya spetsen (så länge, för jag lär antagligen att köpa minst lika många till) och det är inte det lättaste. *tänka tänka tänka*

Nu har jag "monterat" tre pennor, färger som jag ofta har som hudfärg, och provmålat lite. WOW! Vilket lyft! Speciellt ansikten går att göra så mycket mer detaljerade än förr och skugga på annorlunda sätt. Jag är helt övertygad om att min färgläggning kommer att utvecklas ännu mer tack vare de fina spetsarna. Det är bara att sätta sig ner och öva och öva och...

Må så gott!


5 kommentarer:

  1. Hej! Jag har funderingar på att köpa såna spetsar, men hittar ingenstans att köpa. Jag undrar bara var du köpte dina?

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Jag köpte mina spetsar från Joanna Sheen i England, mycket bra pris och fraktfritt! I Sverige ska de finnas (väntas snart att komma till) CiLi in Papers och InFrame Scrapbooking.
    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  3. Okej, tack för svar! Då håller jag ögonen öppna :)

    SvaraRadera
  4. Pema har också spetsarna såg jag!
    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  5. Åh, jag skulle kanske ha köpt på Drewex. De hade "köp en penna få en spets på köpet" när jag var där!
    Ska nog kika in igen och se om det fortfarande gäller.

    SvaraRadera