onsdag 20 juli 2011

Stockholm i mitt hjärta...


Hemma i Stockholm igen efter en härlig vecka hos svärföräldrarna i Enånger (strax utanför Hudiksvall i Hälsingland). Här står vi parkerade på gården för en gångs skull, vi var ute och rännde varje dag annars - loppisar, stan, grillfest hos makens kusin Anneli, shopping och en dagstur till Sundsvall och Birsta. Ungefär det vi brukar göra varje sommar. :)

Pyssel då? Jodå, jag har faktiskt pysslat lite men jag har totalt glömt bort att fota mina alster. *bannar mig själv* Jag menar, om man har en pysselblogg så är det ju ganska klokt att visa upp sina alster där i...

Nåja, jag har shoppat en del pyssel iallafall. En del måste-ha-grejjer som glue-dots, chalks, skärblad osv (som inte är så roligt att shoppa men absolut nödvändigt) men även en del nytt och roooligt. Jag ska försöka fota grejjerna och lägga upp här i bloggen så att ni får se.

Hur som helst, nu är vi iallafall hemma från Hälsingland. Snart ska vi i väg för att träffa pappas amerikanska kusin som jag inte träffat på 20 år, han är här i Sverige och hälsar på sina svenska släktingar. Kul!

Hoppas att ni alla har en skön sommar! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar