onsdag 15 juni 2011

Dagens Dolores

Dagens:

Humör: Lite låg men det kanske beror på att jag är trött.
Gjort: Inte mycket om jag ska vara ärlig (se ovan).
Planer: De närmsta är iallafall att dricka kaffe.
Titta på: The Colony på Discovery Channel 22.00 - rekommenderas!
Musik: Idag är det fågelsång som gäller, eller har gjort hittills iallafall.
Läsning: Började på en ny bok igår men minns inte namnet och jag är alldeles för trött (och lat) för att släpa mig dit och kolla. En deckare är det iallafall, eller kriminalroman eller thriller eller... ja ni förstår nog vilken genre det är.
Mat: Inget än så länge, ikväll blir det nog fiskgratäng. Kan hända att jag tar mig en macka eller två innan dess.
Dryck: Inget än så länge (repig skiva) men kaffebryggaren puttrar på i köket så snart så!
Bästa: Min älskade make, han är alltid bäst ♥.
Sämsta: Sovit dåligt (och så har jag en hel del negativa tankar om min blogg).
Katt: Har fångat fallande fröhus på balkongen men sover nu gott på mitt skrivbord.
Väder: Ömsom sol och värme, ömsom molnigt och blåsigt. Vädret är schitzo indeed!
Pyssel: Har fått mig en törn vad gäller skapandet och är inne i en svacka. Hjälp mig!
Outfit: Svarta braxer och svart tunika med mönster i rött, grått och lila!

1 kommentar:

  1. Det låter som en riktig depp dag.
    Aldrig skoj med sådana.
    Jag har själv sådana då och då och nu har dom hängt i ett tag, rätt jobbigt.
    Hoppas att din dag idag känns mycket bättre...

    Kram kram

    SvaraRadera