onsdag 18 maj 2011

Nytt kort till Kenny K's Krafty Girlz Challenge # 45


This weeks entry at Kenny K's Krafty Girlz Challenge # 45 - Die Cuts and Punches.

I haven´t really gone berserk in my die and punch drawer, but less is more right?! :) I have coloured the lovely "Honey Sparks" using ProMarkers and I´ve also made an attempt creating my own flowers using plain organza-flowers. Actually I don´t know what sort of flower it is, except it´s a crossbreed for sure. :)

Dies used - Spellbinder´s Labels Eighteen and Magnolia´s Leaf and Swirl (the last one sligthly modified). Enjoy!

Ett kort som jag är väldigt nöjd med, färgerna, formen osv. Det känns som att jag (efter flera år som kortmakare) äntligen börjar hitta mig själv, min stil. Kanske är det så här den ser ut? :)

7 kommentarer:

  1. Jätte snyggt kort...

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Your card is fantastic! I love the red hair, you have done a beautiful job coloring this fun image! Thanks for joining us this week at KKKG's challenge! Good luck and I hope we see you again next week!

    SvaraRadera
  3. Alltså... Du är makalös!
    Kan man gå målarskola hos dig? ♥

    SvaraRadera
  4. Very beautiful card.. Love the red hair.. Thanks for joining us at KKKG this week.. HUgs, Linda

    SvaraRadera
  5. jag sitter här målös

    SvaraRadera
  6. Superfint kort!!!
    Du är bäst ingen protääst


    Puss kolonilottsfrun

    SvaraRadera
  7. Du är GRYM vännen, finns inte ord för hur snygga kort du gör och för att inte tala om din färgläggning!!!

    Kram kram!

    SvaraRadera