torsdag 26 maj 2011

Kort till mor.


Kort till min älskade mamma på Mors Dag! ♥
Jag har använt samma stämpel, "Super Mom" från Kenny K, och likadant papper som på kortet till svärmor men upplägget är helt annorlunda. Det blommiga pappret har jag haft liggande länge utan att våga sätta saxen i det, men nu äntligen tog jag mod till mig och använde det! :)

(This card I´ve made for my beloved mom for Mothers Day. It´s quite similar to the one I made for my mother in law since I have used the same image, "Super Mom" from Kenny K, and the same flowery paper. I´ve had the flowered paper in my stash fore a really long time not being able to put my scissors in it, but finnaly I found the courage to do so. *lol*)

1 kommentar:

  1. Hej! Alltid kul att se dina kort, du är så duktig på att färglägga motiven.
    Tittar ofta in här hos dig, men skriver alldeles för sällan. Du gör så mycket fint!

    Kram Petra

    SvaraRadera