tisdag 26 april 2011

Påskpost.

Påskveckan innehöll inte bara godis i ätlig form utan ramlade även in i brevlådan i form av pysselgottis! Smaskens säger jag bara! :)

Av Mia fick jag detta superfina berlock-bokmärke med min idol Elmo, charms, spetsband, underbara fjärilar, tickets och två jättefina smyckespåsar. Tusen tack! ♥


Av Erika fick jag ett underbart påskkort och en hel drös vackra koppardekorationer, precis såna som jag önskat mig! Tusen tack! ♥


Än en gång tusen tack tjejer, ni gjorde mig riktigt riktigt glad! ♥

4 kommentarer:

  1. oh vad fina metallgrejor o kort Erica gjort :)

    Nu kan du äntligen läsa med lite stil :) hihihi
    kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina saker du fick av Mia :)

    och vad roligt att du tyckte om mitt paket, mycket nöje :D
    kram

    SvaraRadera
  3. Vad en massa fint du fått :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera