tisdag 29 mars 2011

Funkmeister...


... heter den här härliga digistämpeln från Kenny K, är han inte cool?! Jag kan åtminstone inte låta bli att dra på munnen när jag ser honom. :)

Kortet är till en kille som fyllt år och jag har avsiktligt låtit det vara utan extra bling och dekos. Stämpeln är så detaljerad i sig så en massa dekos skulle göra det rörigt, dessutom är det ju ändå gigantiska mängder glitter och stickles så det räcker och blir över. Synd att fotot inte visar att han har en liten "bling-stjärna" på den högra framtanden, den var jag ju bara tvungen att ha med.

Come on Funkmeister, play that funky music!


2 kommentarer:

  1. He he he - vilken "knäppskalle" - länge sedan jag såg en så ovanlig stämpel! Du har verkligen gjort ett kort som passar till honom med allt glitter och allt! Coolt!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  2. Han fick mig att dra på smilebanden oxå ;-) Läckert kort!

    SvaraRadera