torsdag 3 mars 2011

Dagens Dolores

Dagens:

Humör: Dagen började illa men har bara blivit bättre och bättre, så och mitt humör. ;)
Gjort: Talat med en läkare som är "stand in" för min ordinarie läkare och som inte kan någonting om mig, inte vet någonting om mig eller gör någonting för mig.
Planer: Övertala maken att köpa med sig semlor hem, vara kreativ, dammsuga.
Titta på: American Idol.
Musik: Har YouTube:at och Spotify:at.
Läsning: Någon gammal engelsk deckare inköpt för en tia på Myrorna.
Mat: Inget än så länge.
Dryck: Ett glas Cola light.
Bästa: Att jag kommit i kontakt med en gammal skolkompis som det varit jättekul att prata med.
Sämsta: Att jag inte mått så bra och har sovit dåligt.
Katt: Sover på min soffa. (Tänker göra honom sällskap en stund).
Väder: Soligt och fint med blå himmel.
Pyssel: Håller på med ett projekt som är svårare att utföra än jag hade tänkt mig.
Outfit: Svart västklänning och gråa byxor.

1 kommentar: