lördag 19 februari 2011

Hemmagjord Clip It Up!


En Clip It Up skulle jag gärna ha istället för IKEA-listen med krokar som jag har på väggen. Listen är superbra, det är inte det, men nu vill jag organisera om och behöver väggutrymmet ovanför skrivbordet till något annat. Vad skulle då passa om inte en Clip It Up, men de är ju alldeles för dyra tycker jag. Kul att ha men mindre kul att köpa (läs: slänga ut pengar på).

En idé är ju att göra en egen hemmagjord Clip It Up för en betydligt mindre summa. Kolla in den här videon så får du se hur!

Är det inte strålande! Och med en billig snurrbar "ostbricka" undertill så blir det ju ännu bättre. Det här måste jag verkligen prova, det får bli en tur nerför backen till Myrorna idag. Här ska letas passande lampskärm! :)



P.S. Nu ska ni kunna se videon, ledsen för att jag missade länken...

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Bra ide kanske men jag får inte fram någon video
    Ha en fin helg// Inga

    SvaraRadera
  2. Arrgh! Videon funkar inte! Shooow meee! ;)

    SvaraRadera
  3. Låter spännande - men det finns ingen länk att klicka vidare på!! ;)

    Kram,
    Tett

    SvaraRadera
  4. Du har glömt länken gumman! Jag vill ju också göra!!

    SvaraRadera