måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag.


Till maken på alla -ans dag! Je t'adore - Jag avgudar dig!

Kortet är gjort till Skrotbokens tema Alla hjärtans dag - I färger man vanligen inte förknippar med den dagen.

Såhär skriver Skrotboken om mitt alster:
"Dolores har gjort ett kärleksfullt kort till sin man, ett superromantiskt kort i underbara vintagefärger".

Och så här beskriver jag själv mitt kort:
"Jag har gjort ett Alla Hjärtans Dag-kort i färgerna brunt, lila och aprikos, som jag ska ge till maken den 14:e februari. Färgerna förknippar man vanligtvis inte med Valentin men kärleken till min man är inte bara röd, den spänner över hela spektrat!"

6 kommentarer:

  1. Ett så underbart kort min vän!
    Hoppas Valentines day ♥

    SvaraRadera
  2. Det här kortet är så vackert i sin underbara kombination av lila och gult med inslag av vintage.

    SvaraRadera
  3. Tack för det fantastiskt fina kortet.Jag älskar dig med.

    SvaraRadera
  4. Fiiint kort <3
    Åååå den däringa stansen... *slurp*

    SvaraRadera
  5. Håller med föregående talare... Kortet är underbart! Bilden är superläcker!

    SvaraRadera