tisdag 18 januari 2011

Luften...

... har gått ur mig litegrann men jag vill bara säga att jag lever även om jag inte uppdaterar bloggen speciellt mycket just nu. :)

Jag har inte pysslat mycket heller de senaste veckorna, det är som att julkorttillverkningen tar musten ur mig varje år. (Kanske dags att börja göra ett julkort i månaden under hela året i stället för att göra dem på löpande band i sista minuten). Det gör att jag tappar både lust och inspiration tyvärr. Har till och med funderat på om jag ska vara kvar som inspiratör på Skrotboken, det är ju jag som behöver bli inspirerad just nu.

Hur som helst så har jag klickat hem några finfina stansar från Martha Stewart, som borde dyka upp vilken dag som helst, och de kanske sätter sprutt på kreativiteten. Hoppas!

5 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart hittar på inspirationen igen! Den ligger väl och gömmer sej bland alla stämplar och papper och ploppar fram när du minst anar! Å sen måste jag ju bara säga att jag inte är ett dugg nyfiken på vilka MS stansar du köpt *boink* Förb*nnade näsa å växa igen! Kraaaam......

    SvaraRadera
  2. Hoppla hoppla!
    Här är en som håller med söta trollmor - inspirationen kommer!!!
    Jag startade med julkort förra året, dock lite sent in på året så jag gjorde en hel del enkla, men i år ska jag göra ett i veckan och det känns faktiskt väldigt bra. Nån gång kanske det blir 3-4 i stöten men jag är på G iallafall - testa du också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du ska se att du snart igång igen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej....jag har känt det samma, ingen inspiration, gjorde så många julkort och skulle skicka dem, dagen innan jag skulle sätta mig och skriva dem så kom en och köpte rubbet......inga julkort över till mig att skicka, sen var det tomt på inspiration....fick ett ryck härom dagen och nu har jag kommit igång igen....ska fota mina och lägga på min blogg, du får gärna titta där så kanske jag kommer med någon liten idé...
    Lägger in bilder nu i helgen...
    www.pysseloplock.blogspot.com
    har även en nystartad webshop:
    www.pysseloplock.se

    Många hälsningar från Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Kankse smart att göra ett kort i månaden juh.
    Kram

    SvaraRadera