torsdag 19 augusti 2010

Tack-kort.


Stafflikort gjort till Skroboken, tema "hjälp".

Vår katt Spencer skadade svansen svårt på försommaren och fick åka fram och tillbaka till veterinären under ett par veckor. Mina föräldrar ställde upp jättemycket och gav oss skjuts så ofta de kunde och hjälpte till i största allmänhet.
Kort därefter fick Spencer åka till dem på "spa" en vecka, som alltid under semestern. Fast denna sommar var det lite jobbigare att ta hand om honom pga alla medikament och salvor men det klarade mina föräldrar med bravur.
Detta stafflikort är således till min mor och far och med det vill jag, maken och inte minst Spencer säga: Tack för hjälpen!


12 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt kort!!! Jag gillar verkligen hur du har gjort med det gröna pappret för att få det att smälta ihop med stämpeln, å så härliga färger sen!
    Kram
    Pifa

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen ett underbart kort. JAg kan bara hålla med Pifa!

    SvaraRadera
  3. Ett sådant underbart kort!

    SvaraRadera
  4. Men jösses i min låda vilket snyggt kort!! Ta åt dig av berömmet. Jag är dålig på att kommentera men denna gång var jag tvungen! :)

    SvaraRadera
  5. Å himmel vilket vackert kort, Åsa! Tokgillar!!!

    SvaraRadera
  6. Nämen åå - det är helt fantastiskt. Väldigt Dolores - och väldigt vackert!

    SvaraRadera
  7. Verkligen sjukt snyggt kort! Så snyggt att allt liksom "flyter in i varann". Och färgläggningen av motivet... Du är grym!

    SvaraRadera
  8. håller med övriga men undrar hur du gjort detta kort???

    SvaraRadera
  9. Helena J - Googla på stafflikort eller easel card så hittar du säkert på en massa beskrivningar. :)

    SvaraRadera