tisdag 3 augusti 2010

Sovsäck för katter?



Spencer har hittat ett nytt favoritställe att sova på! Det är i en liten pappersbag i A4-storlek som jag fick när jag handlade pyssel på Pappershuset i Hudik. Han älskar den verkligen! Då och då kliver han ur och lägger sig raklång på golvet och sträcker på sig men efter en stund så kliver han ner i påsen och kurar ihop sig igen.

För varje gång han lägger sig så blir påsen mer och mer skrynklig på ena sidan eftersom han vill ha huvudet på kanten som en kudde. Och ju skrynkligare påsen blir desto mer ostabil och nött blir den också. Jag vågar knappt tänka på när jag måste bege mig upp till Hudik för att köpa en ny när den nuvarande är finito som sovplats... *skratt*

5 kommentarer:

  1. haha Katter är för underbara.
    Goa Spencer

    SvaraRadera
  2. Cicci/Trollmor3 augusti 2010 22:46

    Knaskissen <3 ! Du får försöka introducera en liten "vanlig" papperskasse, innan den där blir helt utnött!

    SvaraRadera
  3. Vilken fluffig knaskatt :o))

    SvaraRadera
  4. hihi :) Prince var med helt galen i att fixa sovplatser i påsar,lådor o allt möjligt :)
    sötSpenc.

    SvaraRadera