fredag 30 juli 2010

Nytt utseende!

Nä, det gäller inte mig utan bloggen, jag ser ut precis som vanligt. ;)

Hur som helst, jag har försökt att ge bloggen ett ansiktslyft och har provat den ena mallen efter den andra. Nu börjar jag känna mig hyfsat nöjd med själva layouten men känner att jag vill ha en annan bakgrund. Jag gillar den i och för sig men den känns inte 100% till den nya layouten så inom de närmsta dagarna kan det hända att bloggen den ena dagen är svart/vit och nästa neongrön. Eller kanske inte vid närmare eftertanke... *skratt* Nåja, jag måste testa lite olika bakgrunder och känna mig fram vad som passar mig och bloggen bäst.

Så bli inte oroliga kära vänner om det är en ny bakgrund varje gång ni hälsar på här hos mig, jag har inte blivit mer schizofren än vanligt! :)



P.S. Kom gärna med lite feedback, har det blivit bättre eller sämre? Mer eller mindre lättläst? Fulare eller snyggare? Något annat jag bör ändra på?

1 kommentar: