onsdag 9 juni 2010

När då-bok.





Ibland har jag så många projekt på G att det kan vara svårt att hålla reda på när olika deadlines, swappar, födelsedagar och andra högtidsdagar är. På Blankettbanken.se kan man hämta hem olika sorters almanackor helt gratis, just den här heter "månadsalmanacka 2010". (När du ska skriva ut kan du välja om du vill ha en månad/sida eller 12 månader/sida. Jag valde 2 månader per sida för att få lagom stort utrymme att skriva på). Sen band jag ihop sidorna till en liten bok med min BIA.

För tillfället har jag fyra olika kategorier i min bok; Födelsedagar, Swappar, Skrotboken och Övrigt. Varje kategori har sin egen färg för att det ska vara bli ännu lättare att hålla koll på alla projekt. (Under kategorin "Övrigt" lägger jag beställningskort, mors dag, midsommarafton etc.).

Jag gillar att ha koll på saker och ting och nu har jag det med min lilla "när då-bok"!

4 kommentarer:

  1. Vilken super idé!!! Den ska jag minsann härma :o)) Sedan open glömmer jag det mesta tycker jag :o)) Eller så skyller jag på den bara :o))

    Ha det så gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken super idé!!! Den ska jag minsann härma :o)) Sedan open glömmer jag det mesta tycker jag :o)) Eller så skyller jag på den bara :o))

    Ha det så gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Cicci/Trollmor12 juni 2010 21:58

    Vilken bra idé! Å snygg blev den oxå! Kraaam....

    SvaraRadera
  4. Ännu mer ÅÅÅÅÅÅH!
    En sådan här kalender vill jag också ha, ju! Borde ta den där kalendern jag har som bara ligger och skräpar och göra till en snygg pyssel-när-då-bok, som din!

    SvaraRadera