tisdag 22 juni 2010

Dagens Dolores.

Dagens:

Humör: Det är ganska okej faktiskt (än så länge iallafall, haha).
Gjort: Städat arbetshörnan.
Planer: Städa andra hörnor.
Titta på: Det vackra vädret och de blommande buskarna utanför fönstret .
Musik: Fåglarnas sång.
Läsning: Är mellan böcker, förhoppningsvis kommer den nya Nesbø-boken och Artist Trading Cards Workshop från adlibris i morgon.
Mat: Inget ännu men maken ringde precis och sa att ha skulle göra burritos ikväll. :)
Dryck: Pepsi Max(i) som jag envisas med att säga.
Bästa: Jag fick rolig post av Henrietta. ♥
Sämsta: Huvudvärk.
Katt: Ligger och sover i sin "grotta".
Väder: Kunde inte vara bättre!
Pyssel: Fick ett bryt i går när jag råkade förstöra ett alster som jag jobbat med i flera dagar. Meningen var att jag skulle börja om men det kändes så hopplöst så jag får helt enkelt göra något annat istället.
Outfit: Svart västklänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar