onsdag 12 maj 2010

Typiskt!

På sommrarna när vi är uppe i Hälsingland så brukar jag alltid shoppa pyssel i en affär som heter Pappershuset. De är egentligen en pappersgrossist men man kan handla där som enskild person också.

(Första gången jag handlade där tänkte jag inte på att deras priser är utan moms så jag handlade en hel del och tyckte att allt var sååå billigt. Döm om min förvåning när jag ska betala och summan är betydligt högre än jag räknat med. När jag insåg hur det låg till var det bara att dölja förvirringen och glatt betala. *skratt* Numera lånar jag alltid en miniräknare när jag är där så att jag kan se hur mycket allt kostar inklusive moms!)

Hur som helst, i går när jag tittade in på deras hemsida under nyheter så står det så här:

"Nu har vi REA på Scrapbooking!!!
Vi REAr ut lite scrapsaker nu för att ge plats åt alla nyheter som bubblar in!!
Välkommen in att fynda:
ProMarker-set från 50:-
Papper från 1:-
Brads från 5:-
Bling från 1:-
mm
SKYNDA ATT FYNDA!!!"

Det är ju helt galet bra priser, även om man måste räkna med momsen. Åh vad trist att man bor så långt borta? Kunde de inte haft rea i juli istället! Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar