torsdag 6 maj 2010

What were they thinking?



Man kan inte låta bli att dra på munnen när man "springer på" en sån här gammal dansbandsbild. Namnet, kläderna, frisyrerna - det är för bra för att vara sant. *skratt*

Bilden är från SvenskaDansband.se och där kan man hitta många guldkor(t)n, geniala bandnamn och fantasifulla poser! Frasen "what were they thinking" dyker upp i huvudet mer än en gång.

Nämen oj, vad har nu "Tre blå & en gul" råkat ut för?

Kom de kanske i vägen för Björnligan?



Undrar om tongångarna gick ungefär så här:
Långhårig bandmedlem: - Jag vet grabbar! Vi fotar oss ståendes på en stege, det kan väl vara ball?!
Resten av bandet, i kör: - Jaaa!!!

Jag säger bara - what were they thinking? :)

4 kommentarer:

  1. Typiskt att jag inte har något minne men jag har varit inne på en sida med LP omslag från framför allt 70-talet mångar roliga fanns det (eller det kanske var här jag hittade länken...ja ja någonstans i min bloggrunda var det iaf).
    Hoppas allt är bra med dig och att f-kassan och staten är snäll med dig när det gäller sjukskrivningen. Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag vågar inte klicka på länken för jag lär fastna å ställa exakt samma fråga som dig. Nöjer mig med dina smakprov så länge. :)

    SvaraRadera
  3. hahahhaha
    VIlka sköna bilder.

    SvaraRadera
  4. Underbart!!!! Måste genast bege mig till den sidan! =) =) hahaha!

    SvaraRadera