söndag 23 maj 2010

En bra, men varm, dag!

I går måste ha varit den varmaste, kvavaste och klibbigaste dagen hittills i år. Idag mullrar åskan långt, långt bort och det har kommit någon regnskur som fått den kvava luften att kännas lite friskare. Tack och lov!

Nu i takt med att jag skriver kommer åskan närmare och närmare, nyss brakade det till ganska så rejält. Usch, jag är inget stort fan av åska...

Hur som helst, i går var Marie (Mien) här och vi pysslade och babblade hela dagen lång till långt in på kvällen. Jag fick några riktigt fina presenter också; en hemmabakad mjuk pepparkaka (supersmarrig som vanligt), en superfin babyblå brödburk från 50-talet, servetter med en pinuppa på (nu måste jag hitta något att göra decoupage på), några rosor och ett ark med jättefina tickets. Tusen tack vännen! ♥

Som vanligt blev det inte mycket pysslat men ett alster till Skrotboken fick jag gjort iallafall.
Tack för en jättetrevlig dag Marie!!!

Åh, nu verkar åskan försvinna bortåt igen... puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar