måndag 3 maj 2010

Behöver er hjälp!



Jag behöver er hjälp!
Maken kom för ett tag sen hem med en korttidning som även innehöll ett litet ark med clearstamps. En av stämplarna ser ni ovan, visst är den söt?!

Men, vad 17 är det för rund liten sak till vänster under hakan???

Är det meningen att det ska vara hundens halsband som kommit på sniskan? Eller är det kanske en extra nos på axeln? (Ögon i nacken har man ju hört talas om). Kan det till och med vara en liten "kramnalle" till, som sitter bakpå ryggen och håller i sig hårt hårt med sin lilla tass? Är det ett födelsemärke eller någon annan generande utväxt?

Hilfe!!!

5 kommentarer:

  1. Du... Den här går jag bet på!
    Men mysko ser det ut

    SvaraRadera
  2. Jeanette A/Rakaela3 maj 2010 18:46

    Jättesöt stämpel...men jag kan inte heller begripa vad det är
    tyvärr.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, får jag gissa så håller jag på teorin om halsbandet!

    Och apropå tyget, jag köpte det i tron att det var rosor, men när jag tittade närmare så inser jag att det är pioner. Men men, de är fina blommor de med!

    Kram kram!

    Linda

    SvaraRadera
  4. nähä - det är ju en feting-fästing!!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att det ser ut som en dog tag. Det verkar vara en liten kedja/halsband som den hänger ifrån, om man tittar riktigt noga. Det är det enda jag kan komma på i alla fall. :D

    Kram!

    SvaraRadera