måndag 18 januari 2010

Kreativ Blogger-award!

Jag har fått en award av raraste LinnaLi med motiveringen:

"Jag har i alla fall en person som jag vill ska få lite extra uppmuntran! Det är Dolores Pyssel som jag tycker gör så fina kort! Jag är absolut inte någon scrappare själv, men jag skulle gärna vilja ha tid och ork! Jag tycker att hon behöver lite peppning efter sin pysseltorka! Hoppas att du vill ta emot awarden =)"

Det vill jag verkligen, tusen tack! ♥



1. Kopiera awarden på din blogg.
2. Länka till personen som gav dig awarden.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv.
4. Skicka awarden till 7 andra bloggare.
5. Länka till deras bloggar.
6. Lägg en kommentar i deras blogg, så de får veta om awarden.

Sju (o)intressanta saker om mig själv. ;)

  1. Jag gillar sport och ser fram emot vinter-OS som snart börjar.
  2. Jag har varit rökfri sen den 1:a januari 2010.
  3. Mina favoritfärger är blått och brunt. Rött går också bra.
  4. Om vi byggde hus så skulle jag vilja ha en amerikansk veranda men själva huset ska vara funkis.
  5. Jag älskar loppisar och fyndar gärna både stort och smått.
  6. Jag är en hamster och har jättesvårt att göra mig av med saker.
  7. Jag önskar att jag hade mer pondus och jävlar anamma.

Med nöje ger jag awarden vidare till Henrietta, Jeanette, Anna, Linda, Gunilla, Marie & Malin.

De är allesammans tjejer som inspirerar mig enormt och som är fantastiskt duktiga på det de gör. Det här är mitt sätt att visa min uppskattning för er! ♥

4 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket för att du valde mig! ♥ Det värmer mycket! :D

    Stora kramar,
    Tett

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtans mycket!

    SvaraRadera
  3. Tack gumman för den fina awarden ♥♥
    Jag vill ge den tillbaka till dig för du inspirerar mig så otroligt mycket!!

    Kram Henrietta

    SvaraRadera
  4. ♥ Tack vännen för den urfina awarden!

    SvaraRadera