tisdag 26 januari 2010

Kors i taket, jag har skapat!

Jag gjorde ett kort till Henriettas födelsedag efter en vikning jag hittat på Anita Hagens blogg. På tagen inuti kortet gjorde jag en ficka där jag stoppade presenten, en stämpel.

På den blåa nedåtvikta "flärpen" var det tänkt att sitta en grattistext med 3D-kuddar. Av någon konstig anledning låg den kvar på mitt skrivbord både när jag fotograferade och när jag skickade iväg kortet. Hade jag tagit av skyddspappret från 3D-kuddarna så hade det nog suttit fast bättre... *rullar med ögonen*




(Understa fotot taget av Henrietta)

8 kommentarer:

  1. Snyggt!

    Jag är grymt trött idag, så nu blir det soffläge =)

    Kram

    Linda

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat vännen! Var hittade du vikningen, den var så snygg ju.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Coolt kort! Ovanlig vikning!

    La Vikinga

    SvaraRadera
  4. Du har gjort ett riktigt läckert kort!

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt! Tar också gärna emot en länk till vikningen ;-)

    SvaraRadera
  6. Även om det nu fattades ett grattis så kan jag ju säga att kortet har en stor WOW faktor! Och jag tycker då inte att det fattas något!!

    SvaraRadera
  7. Snygg vikning! Roligt med annorlunda vikningar. Startade en blogg, http://jeckee.blogspot.com/, i förgår (mest för min skull..hålla reda på dies o saker jag gjort) o la upp min första annorlunda vikning på kort som Du visade mig i början på förra året :D Massor kvar att lära ;)

    Ha en skön dag

    SvaraRadera
  8. Underbart kort som jag själv testat att göra.
    Det vart en himla fin färgkombo du hitta! :-)

    SvaraRadera