torsdag 7 januari 2010

Jag har skapat.

Jag har inte kommit ur min pysselblock helt och hållet ännu, det flyter inte riktigt på som jag är van vid. Dock så har den där jobbiga känslan försvunnit nästan helt och alla "måsten" har jag inte ens flyttat längst ner i högen, jag har kastat dem i papperskorgen! :)

Här kommer ett kort jag gjorde till maken i julklapp, det innehöll ett presentkort.



Papper:
Blåprickigt - Julprick blå, Inkido
Grönmönstrat - Urban Cosmos "Suburb", Prima
Blå/vitmönstrat - Rhapsody-Euphoria, Three Bugs In A Rug

Stämplar:
Birdcage - Tim Holtz
Your Ticket To fun - Stampinback
Swirl från Panduro

4 kommentarer:

  1. Jättefint kort du har gjort!!
    Vad är det för fina papper du har använt???

    La Vikinga hälsar

    SvaraRadera
  2. Cicci/Trollmor7 januari 2010 14:10

    Snyggt!

    SvaraRadera
  3. Ljuvligt vackert kort! Vad roligt att du kommit igång med lite skapande.

    SvaraRadera
  4. Åh, vad läckert! Card making lady is back in the game!
    Bra mål du hade för januari att skapa kravlöst för skoj skull.
    Kram!

    SvaraRadera