torsdag 14 januari 2010

"Distressduttar".

Jag gillar att göra distressrutor och använder mig då av "joystick" och "foamduttar". Så här har jag löst förvaringen:

Jag har en stor öppningsbar ring där jag hänger zippåsar, en för varje färg och varje påse är uppmärkt med färgens namn. I den näst sista påsen hänger ett gäng nya, vita "duttar" som ivrigt väntar på de tolv nya distressfärgerna (som släpps på CHA) och i den absolut sista påsen är själva "joysticken".

Ringen hänger alltid fast på min Papermania Tote och finns alltid nära till hands och behöver aldrig packas om inför träffar.

3 kommentarer:

  1. Det är ju så smart! Tack för utmaningen. Ska snart svara! Om en stund ska vi ut och fika. Vi firar 4 år som förlovade!

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Smart och ser rent och prydligt och verkar definitivt icke-kladdigt!

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  3. Smart! Får jag fråga vart du hittat en stor ring? :)

    Kram Leijona

    SvaraRadera