onsdag 16 december 2009

I´m back!

Jag har verkligen saknat bloggen... så nu är jag här igen!

Jag har tyvärr inte kommit igång med pysslet ännu. Men jag har åtminstone suttit och plockat lite bland mina pysselsaker och packat ner lite distressdynor och stämplar som jag ska ta med när vi reser bort på fredag. Då kan jag sitta och leka lite för mig själv utan krav att prestera. Jag ser faktiskt fram emot det till och med. *kors i taket*

Under min frånvaro i bloggen har följande hänt:
¤ Snön har kommit för att stanna, likaså kylan.
¤ Jag har förgäves försökt att reklamera en vara via mejl fram och tillbaka men butiken i fråga vägrar. Tack och adjö!!!
¤ Lucia har firats och som tradition i det "Doloriska" hemmet så tänder vi ljus och äter en mysfrukost tillsammans framför Luciamorgon på TV.
¤ Vår underbara lurventuss Spencer har fyllt fyra år. ♥
¤ Jag har varit sjuk igen och äter således penicillin igen. Allt är som vanligt med andra ord... *skratt*

Några av er kanske inte ens märkt att jag varit "off" ett tag men kanske, kanske, kanske är det någon som saknat mig litegrann iallafall?!
Kram på er allesammans och tack för uppmuntrande ord här i bloggen, via Pm, via mejl och genom telefonsamtal. ♥

9 kommentarer:

  1. Jo men jag har saknat dig! Läser ofta din blogg. Välkommen tillbaka! Hoppas du snart är frisk också.

    SvaraRadera
  2. Härligt att se dig tillbaka ♥ du är alltid saknad!
    Hoppas att julen blir trevlig!
    Puss och kram Henrietta

    SvaraRadera
  3. Jag har saknat dig vännen, och är glad att du börjar hitta banan igen.
    Blir ni borta över hela julen, eller bara helgen?

    /Mien

    SvaraRadera
  4. Jaaaaaag har hunnit sakna!!!

    SvaraRadera
  5. välkommen tillbaka =)

    Kramar från oss!

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka *kramar om*! Klart du har varit saknad <3 ! Så skönt att köra lite kravlöst pyssel! Å fy fantomen för den ruttna butiken!

    SvaraRadera
  7. Nu blir jag internetlös till Annandagen så jag vill bara kika förbi och önska en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  8. Jag har också saknat dig, fast jag inte läst din blogg så länge :-)
    Själv hinner jag aldrig pyssla länge. Har precis börjat jobba heltid igen.......så det blir inte mycket uppdaterande på bloggen för min del.

    Hoppas du får en trevlig jul!

    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Dolores är tillbaaaka! *gör en liten glädjedans*

    SvaraRadera