torsdag 12 november 2009

Snigelfart!

Det händer inte så mycket just nu, åtminstone inte på pysselfronten. Jag har varit dålig ett par dagar med feber som kommer och går, ont i kroppen och allmänt trött. Inte ens underbara nya stämplar lockar till pyssel, fast det kan ju lika gärna bero på det kaos som råder i min pysselhörna. Men orken finns inte att börja röja, det får vänta tills jag känner mig bättre.

Den lilla tid jag orkar sitta och pyssla med något så håller jag på med min nya ProMarker-förvaring. DVD-stället är klart, pennorna är insorterade på rätt plats och nu håller jag på att göra remsorna som ska sitta på DVD-fodralens ryggar. Remsorna är indelade i lika många färger som får plats på varje hylla, dvs 11 stycken, och med pennans namn skrivet längst ner. Sen ska jag färglägga varje ruta så blir det enklare att hitta rätt penna när man letar. Bild kommer när det är helt klart men det kan dröja, livet går lite i snigelfart just nu.

Sköt om er, och till alla som liksom jag är risig, krya på er!!!

1 kommentar:

  1. Tack för krya-på-dig-hälsningen. Skickar tillbaka den till dig också =)

    Kramar

    SvaraRadera