måndag 30 november 2009

Prata, fika, shoppa, pyssla. Prata, fika, shoppa...

I lördags var jag på årets sista pysselträff och hade det jättekul. Som vanligt blev det en hel del tjatter, shopping och fikande men jag lyckades till och med att pyssla den här gången, hör och häpna! Hela tre julkort hann jag med! *skratt* Och jag lyckades klämma in en liiiten kurs i färgläggning med ProMarkers också, fast fråga mig inte hur jag hann med det, haha.

Snacka om bortskämd jag blev på träffen, jag fick inte mindre än tre stycken fantastiska RAK:ar under dagen!!!

Av Malin fick jag en sååå fin stämpel som jag har önskat mig länge. Tusen tack Malin!!! ♥

Luriga Stina hade smugglat upp en jättesöt liten presentpåse och ställt på mitt bord medan jag gjorde något annat. När jag kom tillbaka förstod jag inte vad det var först men sen började jag att skratta. I påsen låg ett helt gäng med Estrellas Holiday-dip, min favorit, som jag haft på min önskelista mest på skoj eftersom den är så svår att få tag på. Kan man annat än skratta? Dessutom låg det två ProMarker-pennor i påsen, en True Blue och en Lush Green. Tusen tack Stina!!! ♥ (Sen vill jag också tacka för skjutsen och för det vi pratade om på kvällen).

Marie hade med sig en hel påse med en massa smått och gott! Det var ett par papper, rosor, blommor, pärlfloss, bjällror och en stämpeldyna. Tusen tack Marie!!! ♥
(Maken blev sååå förtjust i din knäck och han undrar när du ska göra ischoklad, hans favorit?) *skratt*

Tusen tack än en gång tjejer, jag blev jätteöverraskad och superglad!

Så vad blev det för shopping då? Jo, jag lyckades göra av med pengar på Nestabilities (Large Deckled Rectangles som jag hade på min önskelista!), stämplar - Penny Black och hÄnglar, papper och... och... nä, jag minns inte. Är det inte hemskt? Jag måste nog sätta fart och packa upp, det kanske väntar fler guldkorn nere i väskan som jag inte kommer ihåg.

1 kommentar:

  1. Jag är hemskt lessen, men ischoklad är typ det enda jag INTE gör till jul. Ska förresten passa på att ställa en kastrull med knäck på spisen nu.

    Du är värd varenda RAK, bara så att du vet.

    /M

    SvaraRadera