onsdag 18 november 2009

Livet som forumist...

X - "Jag skall önska men en slice i julklapp men blir lite förvirrad , är det någon skillnad på den rosa och den turkosa slicen."

Jag - "Det som är annorlunad är såklart färgen men till den rosa ingår också ett extra designkort som heter "Think Pink™ Design Card".

Utöver det (saxat från MM´s sida): "And that's not all...Making Memories will donate a portion of the proceeds from each sale of the Pink SLICE™ to help aid in the fight against breast cancer."
"

X - "Att det var skillnad på färgen förstod jag så klart är inte färgblind (smiley med knepigt ansiktsuttryck, min kommentar)
Utan det jag undrade var ifall det var skillnad på maskinerna eller det
bara berode på färgen."


Jag - "Då ber jag om ursäkt om du tog illa upp när jag bara försökte hjälpa till.

Mitt svar får bli så här i stället:
Till den rosa Slicen ingår ett extra designkort som heter "Think Pink™ Design Card".

Utöver det (saxat från MM´s sida): "And that's not all...Making Memories will donate a portion of the proceeds from each sale of the Pink SLICE™ to help aid in the fight against breast cancer." "


X - "Jag tog väl inte direkt illa vid mej tyckte bara att det är väl självklart att färgen är skillnaden det KAN ALLA se . Tack för din ursäkt."

6 kommentarer:

  1. *fnissar lite*
    (hoppas ingen "out there" tar illa upp)

    SvaraRadera
  2. Jo det kan ju tyvärr hända om personen i fråga läser på min blogg. Men då kanske hon/han förstår att även jag tog illa upp av dennes kommentarer när jag bara försökte hjälpa till.

    Till saken hör också att en person innan mig svarat att skillnaden var färgen. Så i mitt första inlägg hänvisade jag egentligen till det inlägget med orden "Det som är annorlunda är såklart färgen men...".

    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  3. :) Jag menade såklart av mitt fnissande. Om personen är så överspänd som konversationen tyder på så räknar jag med det förstås ;-)

    Jag tror nog att du har koll på vad du själv gör och du pekar ju inte ut någon (även om en sensationshyena som jag såklart blir nyfiken ;D)

    SvaraRadera
  4. *fnissar tillsammans med milaja*
    Sensationshyena! *skratt* Du vet väl att jag måste tipsa ett visst ställe om det ordet nu... ;D

    Kram / Dolores

    SvaraRadera