tisdag 10 november 2009

Men hallå!!!

Varför ska det dyka upp så här underbara julstämplar när man har köpstopp??? Men även om jag skulle häva köpstoppet så har jag ändå noll kronor att lägga på pyssel. *suck* Hoppas att de finns kvar i sortimentet nästa jul, åtminstone den översta...

Julcollage - StoryHouse (StoryHouse)



Varma kramar - Inkido (Designat)



Edit 20.57: Yeeey, maken "tvingade" mig att köpa den översta stämpeln!!! Tror att det var en tröstpresent eftersom jag legat på soffan hela dagen med feber... Vilken pussgurka jag har va?! ♥

3 kommentarer:

  1. Ja, nu kan du alltid låna den av mig! Jag kunde inte motstå denna söta stämpel :-)
    /Petra

    SvaraRadera
  2. Han är snäll han, trots att han dissar Kent i sitt senaste blogginlägg... Jag har ju ett crush på Jocke! :P

    Förkyld jag med, så jag är hemma... Blä...

    SvaraRadera
  3. Ja, den översta är verkligen i Åsa-stil!!! Yummie!

    SvaraRadera