torsdag 5 november 2009

Köpstopp!!!

Nu är definitivt köpstopp för min del, åtminstone fram till jul. Det har blivit en del inköp den senaste tiden... Å andra sidan så har större delen av inköpen finansierats av kortförsäljning och sparade födelsedagspengar men nu börjar pysselkassan sina. *skratt*

Idag fick jag hem två finfina stämplar, dessutom så väntar jag på ytterligare två men sen får det vara nog. Eller förresten, ingen regel utan undantag heter det ju. Jag planerar att ha lite grejjer med mig till försäljning på nästa HG4-träff och lyckas jag sälja något så går ju de pengarna direkt till pysselkassan. Och är det möjligtvis någon annan som säljer så kanske jag går plus-minus-noll den dagen...

Hur som helst, dessa stämplar fick jag idag:
Ginko Branch - Beswax Rubberstamps och Urban Tattoo - Tim Holtz.

Och de här två stämplarna väntar jag hem:
Vogue - Tim Holtz och Winter Scene - Alota Rubberstamps.


Tillagt: Lite pinsamt blir det nu, jag glömde ju att jag faktiskt väntar på ytterligare en stämpel...
Christmas Mint - SEI

4 kommentarer:

  1. Wow va otroligt läckra och användbara SEI-stämplar!

    Åsså Holtz då... Mumma!

    SvaraRadera
  2. Fin blogg!
    Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

    SvaraRadera
  3. Hehe, Dollis du är stämpel gudinnan :P
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, dessa lånar jag GÄÄÄÄRNA på nästa HG4-träff. Tänk, vad snyggt det kan bli ihop med alcoinks eller distresser!

    SvaraRadera