fredag 27 november 2009

HG4-träff.

I morgon är det dags för årets sista HG4-träff .
Den här gången kör vi "julmys" fullt ut så det blir julmusik, glögg, godis, pepparkakor, hemmabakat, tända ljus och en massa annat som hör julen till. Jag vågar nästan påstå att 90% av oss kommer att pyssla med julkort och jag är definitivt en av dem.

Nu till det ständiga dilemmat, vad ska man packa? Fast jag vet ju egentligen svaret redan. Allt. Åtminstone är det så det brukar bli för mig. Jag packar alltid för mycket. Varje gång. *skratt* Fast hellre det än för lite. Men av någon konstig anledning (som jag aldrig lyckas klura ut) är det ändå något man valt att lämna hemma som man kommer på att man verkligen behöver...

Nä, nu är det packa som gäller för hela slanten. Bäst att börja i tid så att man hinner packa ner så mycket som möjligt. *skratt*

Längtar till i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar