fredag 13 november 2009

Bröllopskort!

Fick en beställning på ett bröllopskort som inte skulle vara traditionellt men ändå romantiskt.
Paret ska "rymma iväg" och gifta sig i New York så Tim Holtz-stämpeln Urban Tattoo var ju den perfekta stämpeln för ändamålet. Eller hur?

Jag lekte loss ordentligt och har använt distresser, crackle accent, glossy, perfect pearls, pearl maker och ep.

Ledsen för mörkt kort, det är taget mitt i natten utan blixt och med enbart arbetsbelysning som enda ljuskälla. Tror jag ska önska mig en dagsljuslampa av tomten i år... :)

Förresten, sa jag att blommorna doftar jordgubb?!

7 kommentarer:

  1. Du är då så HIMLANS duktig vännen, hur du än vrider o vänder på saker o ting så blir resultatet alltid kanonfint!

    Kram o krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Sjuuuuuuuuuukt snyggt! Nästan så jag måste åka och gifta om mig bara för att få ett sånt kort. Lite problem bara att få maken till "altaret" en andra gång när han tyckte första var onödig, kanske.

    SvaraRadera
  3. mmm me like!!!
    Puss Lina

    SvaraRadera
  4. Hej och hå!

    Försökte skicka en hälsning förrut, men det gick inte, så jag provar igen nu.

    Superfint kort :)

    Häls

    Gunilla / Helihak

    SvaraRadera
  5. GALET snyggt! Du är så jäkla duktig. (ursäkta franskan) ;)

    Kram,
    Tett

    SvaraRadera
  6. Superläckert kort! Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Wow... grymt snyggt Dollan!!! Verkligen jättefint!!
    Kramis!!

    SvaraRadera