torsdag 8 oktober 2009

Wow!!!



Kolla vad jag har fått från min MHV på pyssel.net! Det är inte klokt så mycket grejjer, jag höll på att dåna när jag öppnade paketet, jag lovar! Yeeey!!!

Hela 13 stycken underbara papper från min favorit Graphic 45, två blingswirls från Prima (både chrystal och pearls), vackra blommor från Prima, bling från Reprint, jättehäftiga dangles med resetema från 7gypsies och en liten påse med underbara fjärilar och blommor i någon slags metall från Kort & Godt.

Dessutom fick jag ett jättefint kort skrivet av någon med jättesnygg handstil. Texten inuti lyder:

"Till min hemliga vän!
Här kommer en MHVgåva samt en RAK på en gång när jag liksom redan är i farten!
Jag har många gånger tänkt skicka en RAK men det har ju aldrig blivit av!
Hoppas det är saker du tycker om!

Din hemliga vän"

Saker jag tycker om? Jag älskar dem!!!

Tusen tusen tack raraste MHV, det var allt jag hoppades på och mycket mer därtill. Paketet fick mig verkligen att känna mig speciell och omtyckt. Jag längtar tills alla vännerna får avslöja sig, jag kan knappt bärga mig. Stor kram! ♥

Edit: Nu är min MHV avslöjad, det var drAnnika som skickade detta underbara paket till mig. Stort tack och en ännu större kram, paketet var underbart!!! ♥

4 kommentarer:

  1. OJ! Inget dåligt paket du har fått!!

    SvaraRadera
  2. Shit villket paket.

    Superkul

    Pusssssssssssssss

    SvaraRadera
  3. Wow, vad många godsaker! Nu kommer det att skapas friskt i Hjorthagen! :)

    SvaraRadera
  4. De där pappren har flera gånger fått mig att tänka på just dig! Så roligt att du fick dem och så komplett set.

    SvaraRadera