torsdag 22 oktober 2009

Till helgen är det dags...

... för Stockholm City Scrapträff 24 & 25 Oktober 2009 som anordnas av Handarbeta.

Jag har väntat sen i somras då Malin anmälde oss men nu till helgen är det alltså dags.
Hundra stycken pysseltokar på ett och samma ställe, en pysselbutik att shoppa loss i och fem minuters bilväg hemifrån. En hel helg med baaara en massa pyssel, babbel och shopping, det kan ju inte bli annat än succe! *skratt*

Nu ska jag börja packa, jag är vanligtvis ute i sista stund och packar alltid till långt in på natten när jag ska i väg dagen efter, men det ska det bli ändring på den här gången. Vad ska jag ta med den här gången då?

2 kommentarer:

  1. Å vad roligt med en så stor träff! Packa i tid så att du är utsövd och piggelin på morgonen!
    Kram Henrietta

    SvaraRadera
  2. Jag e´ så avundsjuk! Jag vill oxå åka dit, men jag måste jobba i helgen :( Ha en underbar pysselhelg! Kjam....

    SvaraRadera