måndag 26 oktober 2009

PysselBakis med stort B.

Helgen har jag spenderat på Stockholm City Scrap, anordnat av Handarbeta, och snacka om pysselmarathon, 24 timmars pyssel på en helg, det är inte att leka med!
(Jag fick dessutom en extra timme med pyssel då jag (o)turligt nog glömde ställa tillbaka klockan då vi gick över till vintertid... så kan det gå).
Inatt sov jag som en stock och när jag vaknade hade jag ont precis överallt, inklusive stämbanden. *skratt*

Tusen tack till Fia och hela Handarbetas team för en jätterolig träff! Tyvärr vann jag inget pris i vare sig tävlingar eller på alla roliga scrapgodis-utlottningar och bingorader, men jag är lika glad för det. Jag vann så mycket annat på denna träff!

Vad gjorde jag då under alla dessa timmar? Jo, jag pysslade, shoppade, babblade, fikade, shoppade ännu mer, träffade en massa roliga tjejer, tävlade, åt och shoppade lite till... (läs listan ett par gånger så stämmer det ganska bra med hur min helg såg ut).

Träffade ett gäng goa "pysslingar" som jag hälsar lite extra till; Fia, Catherine, Anna, Kerstin, Veronica, Petra, Gunilla och hela gänget från Dalarna (hoppas att resan hem gick bra) och många många fler! Kram på er!

Sist men verkligen inte minst, en stor kram till Malin som inte bara är min vän utan en fantastisk kvinna fylld av kreativitet, värme och stöd. Tack för att du "drog" med mig på denna träff!

En sista fråga - när kan man anmäla sig till vårens mara?

1 kommentar:

  1. Nämen, fick jag vara med på ett litet hörn, vad trevligt! Är jätteglad att jag gick på denna träff så att jag fick lära känna såväl dig som Malin!

    Kramis!

    SvaraRadera