fredag 2 oktober 2009

Problem med kommentarerna!

Jag har problem med kommentarerna i bloggen. De flesta som försöker kommentera får upp en text där det står att kommentaren inte "släpps" förrän jag har granskat dem alternativt att man inte tillhör bloggens medlemmar.

Jag sliter mitt hår pga detta eftersom inställningarna är desamma som de alltid har varit. Jag har "nollställt" inställningarna och kryssat i ruta för ruta på nytt (då lyckades jag få igenom en kommentar) men sen blir det samma sak igen. Det är som om datorn ändrar inställningar av sig själv då och då. *suck*

Det tråkiga är att de som fått meddelande om att kommentaren ska granskas, inte får igenom sin kommentar alls. Varken förr eller senare. Jag får nämligen inga meddelande om att det finns kommentarer att granska över huvud taget och väljer jag att ändå gå in och kolla så är det tomt, nada, nicht, niente, zirrow. De verkar försvinna ut i den oändliga cyber-rymden...

(Jag har lyckats få igenom ytterligare två kommentarer under dagen och jag har ingen aning hur det gått till. Flera personer jag har haft kontakt med har försökt och försökt och försökt... utan att lyckas).

Nåväl, i morgon ska jag på pysselträff hela dagen men om problemet fortsätter så måste jag försöka kontakta Blogspot på söndag för att få hjälp med vad det kan vara. Det är mycket irriterande! *morr*

6 kommentarer:

  1. hm men funkar de inte nu då?

    SvaraRadera
  2. jag verkar i alla fall kunna lämna kommentarer hos dig :D jag är duktig :D

    SvaraRadera
  3. Ja det funkar iallafall för tillfället. *peppar peppar* Jag har suttit i timmar idag och gått igenom precis allt, allt, allt.

    Håll tummarna att det fortsätter bra.

    SvaraRadera
  4. EmBelle testar också

    SvaraRadera