lördag 17 oktober 2009

Mitt livs första LO!

Jag har gjort min allra, allra första LO!!!

Jag påbörjade den för ganska länge sedan men nu är den äntligen klar. Det var ganska ovanligt att jobba i formatet 12x12" när man är van att jobba på mycket mindre yta, därför valde jag att göra LO´n ganska ren och utan alltför mycket dekorationer.

Jag väntar mig inte stående ovationer direkt men jag är hyfsat nöjd med min LO, kanske mest för att jag scrappat min älskade systerdotter Linnea. Det är absolut inte min sista LO... jag har ju en systerdotter till, Julia. *skratt*

♥ Linnea - mosters guldlock! ♥

9 kommentarer:

  1. Den var ju superfin! Klar liftvarning. Vill se fleeeeeeeeer!!

    SvaraRadera
  2. Men åhh så fin den blev fortsätt att skapa :)

    SvaraRadera
  3. Hej moster Åsa!
    Puss och kram från Linnea, jag älskar dig!

    SvaraRadera
  4. Första? :-o Du skämtar?!
    Jag vill verkligen se mer scrap ifrån dig!
    Det är som Gunsan säger, liftvarning

    SvaraRadera
  5. Åh vad rara ni är, jag blir jätteglad över era snälla kommentarer!
    Liftvarning på min första LO???
    *I´m in shock*

    Jag älskar dig med, Linnea! ♥

    Kram / Dolores

    SvaraRadera
  6. Precis vad jag har sagt hela tiden, den är jätte jätte fin. Dags att börja lyssna på mig tycker jag ;)
    Det blev ju superbra med det där rundade hörnet. Tror jag snor den idén redan idag.....

    SvaraRadera
  7. Så härligt. En riktig sötnos som du ramat in på ett perfekt sätt. Gillar färgerna och upplägget. Det framhäver fotot. Å härligt med den lilla detaljen uppe i hörnet.

    Blir roligt att se om den andra systerdottern blir liknande eller helt annorlunda. Å känn nu ingen press. ;)

    SvaraRadera
  8. Jättefin! HAde aldrig kunnat gissa att detär din första! håller med översta "talaren": klar liftvarning!

    SvaraRadera
  9. Verkligen fin blev den, Åsa! Hoppas att du blir sugen på mer scrapping nu, när du får höra av fler än mig och Marie att den är underbar!

    SvaraRadera