måndag 5 oktober 2009

Månadens mål - oktober.

Månadens mål - oktober.
  • Tre födelsedagskort.
  • 9 ATC:er, tema halloween - swapp.
  • Två höstkort - swapp.
  • Ett MHV-kort.
  • Tre bebiskort.
  • Ett krya-på-digkort.
  • Ny ProMarkerförvaring.
  • Ny ProMarker-färgkarta.

Månadens mål - september:

  • Kort till försäljning. Check
  • Sortera mina spillpapper. Check
  • Få upp min tavellist. Check
  • Organisera mina klossmonterade stämplar. Check
  • Spika ihop en minibyrå. Nope - har inte haft tid.
  • Div. kort. Check
  • Tack-kort. Check
Långsiktiga mål:
  • Stämpelorganisering.
  • Bandorganisering.


Maxell:
Jag gjorde den enkla varianten, dvs satte upp en tavellist ovanför skrivbordet!
Det saknas några klossmonterade stämplar på bilden som inte fick plats så jag måste A. Antingen sålla eller B. Ställa upp dem lite tätare.

5 kommentarer:

  1. De små citatlapparna kommer från K&Co, en jättelåda med flera hundra stycken som beställdes från Stämpelgården. Jag har ett gäng kvar om du vill ha några?

    SvaraRadera
  2. Wow. Nu påminns jag igen om att jag borde skriva såna här listor jag med. Jag har provat flera gånger å det går oftast endera överstyr eftersom jag skriver ner för mycket eller käpprätt fel eftersom jag inte kollar på den. Men någon gång kanske jag kan lära mig också. :)

    Jag har iofs redan börjat på tre olika listor förra veckan. Vart enklare om jag delade upp dem i olika teman och områden. Som att allt som rör livet i allmänhet som jag måste ordna har en egen lista, saker jag bör skapa har en egen osv. Gäller att jag nu kollar på dem, gör, stryker och uppdaterar.

    Härligt att du ordnar med en del pysselsortering. Till det bättre antar jag. ;)

    SvaraRadera
  3. Fasen. Jag måste såklart passa på å fråga hur du löste klossmonterade stämplarna. Jag har inte drivor av dem, men några å det stör mig att jag inte har någon bra organisering av dem. För... jag glömmer av att använda dem... *skäms*

    SvaraRadera
  4. Anneli hann äta upp alla muffinsen... Men det blir nya :P

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Äntligen hittade jag igen hit när du varit så söt å visat upp lösningen. Jag kikade förut också, men måste smälta lite först. :)

    Jag gillar den där lösningen. Den är överskådlig och som ett konstverk i sig. Dock är den helfel för mig. Jag har redan saker uppåt väggarna här så noll plats för bra små hyllor. Det är ett mörker att dela pysselförvaring med kontor när man är insnöad akademiker. Vetenskapliga rapporter slåss med klossmonterade stämplar om plats och vem vinner? :)

    SvaraRadera