onsdag 14 oktober 2009

Jag har blivit med scrapväska!

Japp, det är sant. Äntligen har jag blivit med dragväska och slipper min gamla resväska på hjul.

Mitt första, och egentligen enda, val var PaperManias dragväska eftersom den är från samma serie som min tote. Dock så har jag inte 900:- att hosta upp för att bekosta en väska även om det är ett bra pris för en väska som denna.


När jag fyllde år fick jag dock tre prensenkort på Panduro som mer än väl skulle räcka till deras dragväska. Den är inte lika fin som den andra men om jag köpte den för mina presenkort så skulle den iallafall vara "gratis". Och visst kan man unna sig något dyrare när man har presentkort och slipper betala med egna pengar?
Sagt och gjort, efter mycket om och men har jag nu "röda faran" i min ägo och jag är supernöjd. Nu längtar jag till träffen nästa helg så att jag får packa den.

Tack underbara Malinus för all hjälp med att skaffa väskan! ♥

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att det löste sig med väskan. Grattis till nya "bebisen" ;)

    SvaraRadera
  2. Å har du också skaffat en ny handväska *skratt* hoppas den rymmer allt som du behöver!

    SvaraRadera
  3. Jag fick lämna in min väska som jag köpte på panduro för att hjulen gick sönder efter några meter men hoppas den inte gör det på din jag gick bara ner till stationen med den så gick den sönder... har samma krabb med denna väska som ja köpte på hobbyhuset.. för stenarna har slitit sönder hjulen det kan vara 5 min gång väg till stationen så den ska ju int ehålla så länge hoppas att Cia har nya jul eller om hon byter ut väskan för det ska vara garanti på den

    SvaraRadera
  4. Röda faran är helläcker!

    Akta som sagt hjulen. Jag har ingen sån där väska, men har haft ett antal olika resväskor på hjul som åkt härs å tvärs i världen. Alltid är det något hjul som inte vill vara med i längden. Kullerstenar tex är inte alls en bra kombo med väska på hjul. Undvik alltså tex Visby! :)

    Åsså blir jag förbaskat påmind om min underbara verktygslåda. Den är inte direkt mobil, men ack så bra att ha allt samlat på ett å samma ställe. Det underlättar massor. Iofs vore det väl än bättre att ha fack och sånt, men man kan inte alltid få allt. Eller? ;)

    SvaraRadera